INSTRUKSER TIL KIOSKVAKTENE

Møte opp 1/2 time før første kamp. Dere får veiledning om kioskdriften ved behov. Info av kode til nøkkelsafe  får du  av lagleder som også avtaler med dere om overlevering av kasse  etter avsluttet vakt.

Klargjøring av kiosken (infoskriv også i kiosken)

Trakte kaffe og koke tevann.
Sette på vaffeljernet.
Fyll pølsekoker med vann etter forskriften.
Vurder om det er aktuelt å varme pølser, start evt. med 2-3 stk.

Sett frem sjokolade og syltetøy fra kjøleskapet.
Sette ut ÅPEN KIOSK skilt .
Klubbhusdøra låses opp  med samme nøkkel som til kiosken.
Lås opp lemmer og luke.

Nå er det klart for salg.
Kioskvaktene får gratis kaffe/ te. Øvrige varer betales for.
Dommere får en gratis brus eller kaffe, og mot kvittering får dommere utbetalt honorar for kamper de har dømt (føres opp på ukeregnskapet). Kiosken stenges først når siste kamp er avsluttet og alle har forlatt garderoben.

Kurland Fotballklubb har fastsatt følgende dommergodtgjørelser for sesongen 2017.

Klasse

HD

AD

*Seniorkamper kvinner og menn (11-er)

750

500

*Seniorkamper (7’er)

400

 

*Menn veteran (7-er)

400

 

*Klasse 14 (9-er)

400

300

Barnefotball 7’er 11 og 12 år

250

 

Barnefotball 5’er 7 til og med 10 år

150

 

Kjøregodtgjørelse

4,10/km

 

* Fastsatt av Norges Fotballforbund

Dommerne får en brus pr kamp de dømmer. Gi de gjerne KFKs klubbdommere en vaffel også, dersom det er rester.

Dommere satt opp av Akershus Fotballkrets i ungdom og voksenfotball får betalt av klubbens kasserer til dommeres konto. Lagleder skanner og sender regning til klubbens kasserer. (Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.)

Dommere på kampene  i barnefotballen (7 til og med 12 år) skal få kontant oppgjør mot regning i kiosken etter kampen. Det ligger dommerregning i kiosken. Dommer som dømmer flere kamper en kveld, kan bare kreve reisegodtgjørelse for en av disse.

Dersom et lag fra Kurland uteblir fra hjemmekamp uten å varsle, eller varsler så sent at dommer ikke får beskjed og vedkommende møter opp på Parken, skal dette laget dekke dommerens kampgodtgjørelse og reiseutgifter mot dommerregning.

 

Stenging av kiosken:

Kontakter til vaffeljern og pølsekoker tas ut. Husk rengjøring.
Sett sjokolade og syltetøy inn i kjøleskapet og fyll opp med brus.
Plukk opp søppel rundt kiosken og på tribunen. Tøm søppelstativer ved behov, sjekk også de som er plassert ut rundt banen.
Tøm ut kafferester, vask opp og vask gulv.
Sett inn ÅPEN KIOSK skilt. Tell opp kassa, og fyll ut omsetningsoversikten (Perm på hylle over oppvaskbenk).
Lås lemmene med hengelås, lukk og lås luka.
Lås døra til klubbhus med to låser.


Påse at alt er i orden før dere forlater og låser kiosk og klubbhus.
Marja W Hoff (tlf 413 096 66)kontaktes dersom det går tomt for varer.

Kioskansvarlige (se liste) hjelper til med andre ting hvis problemer.

GOD VAKT OG LYKKE TIL MED SALGET!

Del dette innlegget:

Submit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to TwitterSubmit to LinkedInShare with friends

Siste Nyheter

Besøk oss

Utleie Parken

Parken

Klubbhuset

klubbhus20070721

Grasrotandelen

grasrotandele 2n