GuttER 2007

Om laget

Mange møtte hverandre på Allidretten sesongen 11/12. Har du lyst til å være med, så ta på jogge-/fotballsko, og møt opp på trening!
Er du «litt usikker», så kom likevel og prøv det ut – du kommer til å se at vi har det moro med ball.

Trening for laget kom igang fra mai 2013 og vi er per i dag 15 spillere, 3 trenere og oppmann/lagleder.

Kamper og turneringer

Arrangement

Tid og dato

Treningstider

Vi trener ute hele året, så husk å kle på barnet etter vær og temperatur. For at trenere skal kunne ha fokus på øvelser og veiledning, ber vi om at dere voksene er nøye med å kontrollere klær og utstyr før treningen begynner. Knyt en solid knute på skoene slik at de sitter gjennom hele treningen.

Vi trener på Kurlandsparken hver

• Tirsdag 18.00 – 19.30 (bane 7C)
  • Torsdag 16.30 – 18.00 (bane 7C)

Det er IKKE trening på skolefrie dager (helligdager og skoleferier).

Utstyr

Klubben stiller med trøyer til alle

Personlig utstyr er rød shorts, fotballstrømper, leggskinn og passende sko. Utstyr kan du få kjøpt hos Comet sport i Lillestrøm (20% rabatt for KFK medlemmer). For de som måtte ønske det er også klubbens overtrekksdress å få kjøp på Comet.

Trenere og ledere

Oppmann/kontaktperson: Monica Ladegård

Telefon: 90624482
E-post: ladegard@hotmail.com