PRAKTISK INFO vintercup

Påmelding og kampoppsett til Vintercup 2024 skjer via link til Profixio.

Kampene spilles inne i Fjellhamarhallen (Marcus Thranes vei 83) i Lørenskog.
Det er begrenset med parkeringsplasser utenfor hallen, så vi ber om at dere som har mulighet, samkjører, bruker tog (Fjellhamar stasjon), buss, evt. slipper av spillere/lagledere/publikum utenfor hallen, og parkerer ved Lørenskoghallen (Sykehusveien 13) og går tilbake over gangbrua over riksvei 159. Det bygges ny skole via-a-vis Fjellhamarhallen, så denne plassen er ikke lenger tilgjengelig.

Alle lag må registrere seg ved ankomst (senest 30 min før første kamp) hos Sekretariatet (rett fram og opp trappen ved inngang).
Forhåndsutfylt spillerliste må være registrert i Profixio eller leveres på alternativ måte (mail til Vintercup@kurlandfk.no , eller skjema på papir).

I Fjellhamarhallen er det 3 adskilte håndballbaner med 5er håndballmål, kiosk, garderober, wc, og gymsal med stoler, som kan brukes mellom kampene.
Kiosk er ved inngangshallen, og selger både mat og drikke.
Betaling med VIPPS eller kort. Vi er kontant-løse.
Ved inngangen finner dere også skjerm med resultat-service (kan også hentes ut via Profixio link, som dere brukte ved påmelding eller se kampoppsett).

Husk at alle spillere og lagleder/trener skal bruke innesko, som ikke lager merker på håndball-gulvet i hallen.
Det er mange lag som skal skifte til kamp-utstyr, så ta med klær/bager etc. og frigi garderobe til neste lag når dere er ferdig skiftet.

Alle lag er selv ansvarlig for å oppbevare egne mobiler, verdisaker og utstyr på en trygg måte under turneringen. Pass på å få med alt når dere forlater garderobe, bane og oppholdsrom.

Alle deltakende lag og lagledelse har fri adgang til hallen/banene.
For publikum er det en inngangs-avgift (vi bruker VIPPS).
Publikum sitter/står på langsiden nærmest inngangen.
Her er også Norsk Folkehjelp plassert.

Oppvarming skjer i hallen (langsiden lengst unna inngang) eller i gang. Kampene går fortløpende, så lite mulighet til oppvarming på banen.
Av hensyn til andre som har pause, er ballbruk i pause-rom/gymsal ikke tillatt.
Vær klar ved banen senest 5 min. før kampstart.

Det er individuell tidtaking/resultattavle på hver bane. Det betyr at det kan være forskjellig start-tid og kamp-varighet på hver bane.
Dommer på hver bane setter igang kampen.
Spill til pause/slutt-signal på din bane høres.

I årsklasse G/J11-12 er det premieutdeling i gymsal (ved Sekretariatet) etter lagets 3.kamp.  Alle spillere får premie.
I øvrige klasser er det premieutdeling samme sted etter semifinale
(begge tapende lag får bronse-lagpokal) og finalekamp.

Turneringen har en jury bestående av 3 erfarne dommere/veiledere.
Disse avgjør evt. protester og andre situasjoner ved f.eks. utvisninger.
Juryens avgjørelse er endelig.
Navn på jurymedlemmer finnes ved Sekretariatet,
og det er Sekretariatet som har kontakten med jury.

Vi ønsker alle lag og publikum velkommen til turnering, og ber alle følge NFF sine Fair Play regler, slik at både spillere, dommere og publikum får en god og positiv opplevelse underveis.

Påmelding til Vintercupen skjer via påmeldingslink i Profixio, seInfo-siden.