Kurlandsparken – Kunstgress

5For leie av baner, kontakt:

Ole Rosvoll
E-post: ole.rosvoll@wemail.no

Se etter ledig tid: Banetider Kurlandsparken

Utleiepriser sommersesongen (01.04 – 31.10):

Prisene nedenfor gjelder pr. time. Normalt organiser vi treningstidene i økter på 1,5 time mandag – fredag. Lørdager og søndager kjører vi kampøkter på 2 timer fra kl. 12.00. For eksterne leietakere er det kun mulig å leie komplette økter på halv eller hel bane.

1/1 bane (hel bane)   : 800 Kr pr time.

1/2 bane (halv bane) : 400 Kr pr time.

Utleiepriser vintersesongen (01.11 – 31.03) :

Prisene nedenfor gjelder for hel bane, og pr. time. Mandag til og med fredag organiseres bruken av banen i økter på 1,5 time fra kl. 17:00 til kl.21:30, altså tre økter pr dag. Lørdager og søndager bruker vi kampøkter på to timer fra 12.00 til 20.00, altså fire kampøkter.

Mandag t.o.m torsdag  : 2 000 Kr

Fredag : 1 250 Kr

Lørdag og søndag : 1 750 Kr

Eksterne leietakere kan får tilgang på garderobe, om det er ønske/behov for det.  «Faste kunder» kan også få tilgang til egen lagringsplass for utstyr i oppvarmet kontainer etter avtale. Det er kun mulig å leie komplette økter på 1/1 eller 1/2 bane.

Fakta om Kurlandsparken:

11’er bane på 60x100m, 3 stk 7’er baner på 30 x 50m, alternativt 6 stk 5’er baner på 20 x 30m. 4 stk 11’er mål, 6 stk 7’er mål og 8 stk 5’er mål med påmonterte hjul. Kunstgress fra Unisport av typen SLIDE PRO XQ (60 MM) innstallert i august 2016.

• Tribuneanlegg
  • Flomlys med nøkkelbryter.
  • Klubbens klubbhus med garderobe ligger i tilknytning til banen.
  • Under kamper er kiosken åpen.
  • Det er godt med parkeringsplasser i tilknytning til banen
  • Undervarmet bane om vinteren
  • Veibeskrivelse

Tid til treningskamper eller ekstra trening kan bestilles hos ansvarlig for banetid-fordeling, se ovenfor ang. kontakt-info. Det samme gjelder eksterne klubber som ønsker å leie banetid for trening og kamp.
All treningsaktivitet / treningskamper sees under kalender for de forskjellige banene. Alle seriekamper sees her: Aktivitetskalender. Denne styres av Akershus fotballkrets. Banedagbok inneholder også hjemmekamper for evt. klubber som leier bane.

Baneinndeling:

Regler for bruk:

Det er viktig at vi i felleskap evner å ta godt vare på banen vår. Som alt annet kan også kunstgress ødelegges/skades, for å ta vare på gresset er følgende forbudt på banen:

• Motorisert ferdsel  (bil, mototsykkel, moped o.l) er strengt forbudt
  • Mat og drikke
  • Tygegummi og snus
  • All bruk av ild
  • Røyking
  • Dyr
  • Glass

Vi sykler ikke på kunstgresset. Sparkesykler, rullebrett o.l. er heller ikke lov inne på gresset. Sørg for at søppel havner der det hører hjemme, nemlig i nærmeste søppelkasse. Klatring i målnett og ballfang er ikke lov. Fyrhus og port inn til traktorgarasjen skal ikke brukes som ballvegg. Mål skal opp på hjul, og ut på kortsiden av banen etter bruk.

Alle lagledere/trenere oppfordres til å gå igjennom punktene ovenfor med sine spillere. Takk for at du hjelper oss med å ta vare på kunstgresset, og holde anleggget rent, ryddig og pent.

Banegruppa v/Ole Rosvoll, mobil 476 08 104.

Ønsker du å bli medlem?

For å spille fotball i Kurland Fotballklubb, må du være medlem.