Drift av kiosken på kurlandsparken

KIOSK-INSTRUKS KURLANDSPARKEN

• Kioskvakter møter opp senest 30 minutter før kampstart for klargjøring av kiosk. Kiosken bør åpne minst 20 minutter før avspark så tilskuere kan få noe å spise / drikke før avspark.
  • Se instruks for klargøring og stenging av kiosken her: Klargjøring og stenging av kiosken 2023
  • Kiosken skal bemannes på alle hjemmekamper, bortsett fra på Kvinner Senior. Dere finner oversikt over kampoppsett på fotball.no – Søk opp kamper på Kurlandsparken.
  • Kampvert holdes av lagene som spiller. Vestene henger i kiosken og må deles ut før, og tas imot etter kamp.
  • Det er en fordel å sette opp to personer pr. vakt. Barn og ungdom skal ikke ha vakt i kiosken uten at det er voksne tilstede.
  • De som står i kiosken skal ha med egen vaffelrøre, minimum 4 liter. (2 liter pr person som har vakt)
  • Kasse/kontant-beholdning skal ikke ligge natten over i kiosken, dere må selv sørge for å overbringe den til de som skal ha kioskvakt etter dere. iPad benyttes i kassaløsning, og pass derfor på at dette utstyret blir ladet til neste vakt. Etter siste vakt kan dere la kassa ligge igjen i kiosken, så sørger Kiosk-gruppa for overlevering til neste lag på lista.
  • Dersom ditt lag avlyser eller flytter kamper, husk å gi oss beskjed sånn at vi kan informere det laget som har kioskvakt-uke.
  • Nøkkelsafe er til venstre for hovedinngang. Koden får dere tilsendt før deres uke. Husk også å låse opp hovedinngang, slik at lagene får tilgang til toaletter.  Trykk på nøkkelbryteren på innsiden og i overkant av dørkarmen, så holder døren seg åpen. Denne må trykkes på igjen når dere forlater klubbhuset slik at døren låses. (Blå nøkkelbrikke til klubbhus/ garderober)
  • Kioskvaktene får gratis te/kaffe. Øvrige varer betales for etter prisliste.
  • Kioskvaktene skal påse at klubbdommere som dømmer kamper til og med 12 års-klassen får med seg dommerskjema til utfylling. Disse får også en gratis brus/drikke. Skjemaet ligger i egen perm i kiosken. De får betalt elektronisk, ikke fra kassen.

Ønsker du å skrive ut Kioskinstruks, trykk her: Kioskinstruks 2023

KAMPVERT

Hilsen Kiosk-gruppa G / J 2015:

Kamilla H. Nordvang: 992 38 725

Therese Finstad: 996 27 028

GOD VAKT OG LYKKE TIL MED SALGET!

Ønsker du å bli medlem?

For å spille fotball i Kurland Fotballklubb, må du være medlem.