Klubbhuset

I skogkanten ved Kurlandsparken ligger Klubbhuset vårt, med nyoppusset tak og fasade Flotte garderobeforhold for lagene finnes i underetasjen. Klubbhuset egner seg  ypperlig  til små og mellomstore møter/festlige lag (opp til ca 30 personer). Klubbhuset har eget lite te-kjøkken med de nødvendige fasiliteter, men ikke dekketøy og bestikk.

Medlemmer i klubben kan leie klubbhuset til private tilstellinger i helgene (fredag, lørdag eller søndag). Prisen er 500,- Kr pr dag. I tillegg kommer et depositum på kroner 500 som tilbakebetales etter man har ryddet og vasket lokalet.

Det er viktig å være klar over at dette er et klubbhus, og ikke et festlokale. Det betyr at det brukes av klubbens spillere og trenere på daglig basis. Selv om det vaskes hver uke, kan man ikke forvente at det er strøkent til enhver tid.

NB! Klubbhuset leies KUN ut til medlemmer.

Bestilling

Sjekk om klubbhuset er ledig:  Kalender (rød markering viser utleid/opptatt)

Klubbhusutleier:
Christoffer Dybendahl
Mobil: 93433227
E-post: chrisnsm@gmail.com

Bestilling av lokalet må foretas pr mail til klubbhusutleier. Mailen må inneholde fullt navn, adresse og telefonnr til leietaker. Merk at ansvarlig leietaker må være over 20 år. Vi sender faktura pr mail, denne må selvsagt betales innen forfall.

Leietaker har ansvar for å rydde og rengjøre lokalene etter bruk. Alle gulv + toalettene skal vaskes. Søppelbøtter tømmes i kontainer utenfor, merket «restavfall». Egen kontainer for papir finnes også utenfor. Sett i nye poser i søppelbøttene, vær nøye med at alt avfall, spesielt matavfall, kastes i kontaineren utenfor. Søndager må lokalene rengjøres før de forlates. Ved leie fredag eller lørdag skal lokalet være ferdig rengjort innen 12.00 påfølgende dag. Nødvendig utstyr for renhold finnes i skapet på HC-toalettet. Manglende eller dårlig renhold vil bli fakturert med minimum 500 Kr. Husk også at alle vinduer må lukkes, og alle lys slukkes, før en forlater lokalene.

Røyking  er forbudt innendørs

Medlemmer med verv i klubben kan selv reservere lokalet, om de har skaffet seg tilgang til dette.

Ønsker du å bli medlem?

For å spille fotball i Kurland Fotballklubb, må du være medlem.