Det er hele tiden de nasjonale og kommunale corona-restriksjonene som bestemmer om vi får spille kamper på Kurlandsparken.
Selv om NFF Akershus har satt opp kommune-seriekamper i mai/juni, er disse først og fremst «planlagte» kamper, slik at klubbene har noe å forholde seg til når det gjelder dag/kamptidspunkt, hjemme/bortelag, bane, dommere, kiosk, kampverter osv.
På den måten kan klubber og lag i kommuner med lettere restriksjoner gjennomføre kampene.

I Lørenskog og nabokommunene Rælingen og Lillestrøm er det fortsatt (uke 20) forbud mot å spille kamper, selv i Barnefotballen 6-12 år, Kommunene gjør nye vurderinger sammen med Statsforvalter i Viken og FHI i de nærmeste dagene, om vi får åpnet opp noe mer.

Under Trenerinfo/Dommerinfo finner du dommertildeling for Barnefotball-kamper i mai og juni. Så lenge restriksjonene stenger for kamp på oppsatt kampdag, må lagene avtale med motstanderlag om evt. flytting eller stryking av kamp.
Husk å informere oppsatt dommer og kioskgruppe om evt. flytting.