BILLETTER TIL #VIERLSK-KAMPEN
Dersom dere ønsker billetter send mail til leder@kurlandfk.no innen 12.10.21.

Kjære 15 samarbeidsklubber!

Årets #VIERLSK-kamp spilles mot Kristiansund lørdag 16. oktober – og i samarbeid med DNB og andre partnere gjør vi alt vi kan for å fylle opp Åråsen. Vi er svært glade for at DNB bidrar med å sponse billetter til de 15 samarbeidsklubbene våre på Romerike: Bjørkelangen, Fet, Fjellhamar, FUVO, Dalen, Løvenstad, Rælingen, Hvam, Gjelleråsen, Hakadal, Kløfta, Kurland, Feiring, Nittedal og Aurskog/Finstadbru.Fint hvis dere kan gi meg en tilbakemelding innen onsdag 13. oktober klokka 12.00 hvor mange billetter hver klubb trenger til spillere, trenere og ledere.

Vi vil sende promokoder til en kontaktperson i hver klubb slik at billettene kan løses ut. Rop ut ved eventuelle spørsmål!

Kampen er for øvrig særdeles viktig: Med seier klatrer vi opp i ryggen på Kristiansund – som i øyeblikket har bronseplassen i Eliteserien.

Her kan dere lese mer om #VIERLSK-kampen og det gode initiativet fra DNB: DNB sponser samarbeidsklubbene med billetter til #VIERLSK-kampen.